بهترین تمرین در مدیریت افراد

توسعه

بهترین تمرین در مدیریت افراد در جهت توسعه

کسب و کارهایی موفق هستند که بهترین افراد را جذب می‌کنند، توسعه می‌دهند، در آنها ایجاد انگیزه کرده و آنها را حفظ و نگهداری می‌کنند. شما بیشترین سود را از افرادتان کسب خواهید کرد اگر استراتژِی‌های کلیدی برای انجام آن اتخاذ کنید.

از جمله این موارد شامل:

• درگیرکردن کارکنان در توسعه کسب و کار
• برقراری ارتباط با کارکنان
• اتخاذ کردن کار‌ها و سیاست‌ها منعطفی که کیفیت و تنوع را تقویت می‌‌کند
• تعیین اهداف و دستاوردهای باارزش
• ارائه راهکارهای توسعه کارکنان و آموزش آنها

کارکنان اغلب در موقعیتی هستند.

که می‌توانند جایی که نیاز به بهبود روش‌ها در کار دارد را ببینند. یا می‌توانند ببینند چه زمانی تقاضاهای بازار در حال تغییر است. برای مثال کارکنان تولید از ناکارآمدی فرآیند تولید آگاه می‌شوند، در حالی که کارکنان خدمات مشتریان از منابع رایج شکایات باخبرند.

شما می‌‌توانید با درگیر گردن کارکنان در توسعه و بهبود روش‌‌های کار، از این دانش آنها با جزئیاتش استفاده کنید. این به احتمال زیاد سبب می‌شود که کارکنان‌تان احساس باارزش بودن کنند، همچنین باعث کسب اعتماد و تعهد کارکنان و قبول مسئولیت هنگام تغییرات اجرایی می‌شود.
بخوبی مدیریت کردن افراد باید در سراسر تمام قسمت‌های کسب و کار شما توسعه یابد. استخدام، آموزش و توسعه افراد، کارهای اجرایی و محیط کاری، همه مناطقی هستند که شما باید به‌طور مدارم بازبینی کنید تا ببینید که در چه جاهایی می‌توانید بهبود ایجاد کنید. سیستم‌های مدیریت افراد مانند مدیریت عملکرد، چرخه‌های کیفیت، دستورات و گزارشات آبشاری، بازخورد ۳۶۰ درجه و مذاکرات داخلی به شما کمک خواهد کرد تا به بهترین نتیجه از کارکنان‌تان برسید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *