نمونه گزارش تست دیسک چندمنظوره

نمونه گزارش تست دیسک چندمنظوره

با توجه  به وجود تست های متعدد دیسک و سهل الوصول بودن آن ها در بازار. لازم می دانیم توجه شما را به لزوم استاندارد بودن آن ها جلب کنیم . حتما” قبل از انتخاب و خریداری تست دیسک چندمنظوره از اسناندارد بودن آن اطمینان حاصل کنید. بپرسید که منبع و مرجع آن پرسشنامه کجاست؟ مطمئن شوید که تست دیسک مورد نظرتان مرجع بین المللی واستاندارد داشته باشد .

تست دیسک  گروه مدیریتی آرشیام که استاندارد و بین المللی است. مورد تایید شرکت Inscape  می باشد.

گزارش تست دیسک چندمنظوره گزارشی کامل، دقیق و استاندارد. شامل استعدادهای ذاتی رفتاری، الگوهای رفتاری، نقاط قابل بهبود رفتاری. روشهای برقراری ارتباط مؤثر، چگونگی مدیریت تنش و تعارض، چگونگی مدیریت زمان مناسب. ایفا نقش تیمی صحیح، روش های منفاوت انگیزه مندی، شناخت اهداف و نگرانی های افراد، و…….در اختیارتان قرار می دهد.

اکنون جهت معرفی تست دیسک چند منظوره گروه مدیریتی آرشیام. نمونه ای از گزارش آن را که  بنا به الگوی رفتاری هر فرد در اختیارشان قرار می گیرد  را معرفی می کنیم.

در ضمن:

شما در این گزارش از توانمندیها، محدودیت‌ها، دیدگاه‌ها، انگیزه‌ها، عادات کاری و … خود بر پایه ۴ شاخص اولیه مدل دیسک disc و ۱۶ نمونه الگوی رفتاری آگاه خواهید شد. سپس درمی یابید که چگونه این توانمندیها از یک سو باعث موفقیت شما در محیط کار و زندگی می‌شوند و از سوی دیگر چگونه سبب شکست شما می‌شوند.

همچنین با چنین شناختی از سبک‌های رفتاری می‌آموزید که چگونه تفاوت موجود بین افراد را به‌طور واقعی به‌رسمیت بشناسید. و چگونه تعامل و ارتباط مؤثرتری با افراد مختلف با سبک‌های رفتاری مختلف برقرار کنید. بطوری که بتوانید از ارتباطات خود لذت ببرید و به‌تبع آن فرد موفق‌تر و کارآمدتری در کار، زندگی و جامعه باشید.

امروزه این مدل که بر مبنای تحقیقات آقای مارستن می باشد، در دنیا با اقبال خیره کننده ای روبرو شده است و اکثر افراد با ملیتها، زبانها و فرهنگهای مختلف از آن برای این منظور استفاده می کنند.

این گزارش از چهار فصل تشکیل شده است:

فصل اول به مقدمه، تاریخچه مدل دیسک، پایه‌های اصلی مدل دیسک و تعاریف چهارسبک رفتاری می‌پردازد.

فصل دوم شما را از نتیجه نمودار شخصی دیسک و اصلی ترین بعد رفتاری خود آگاه می کند. و سپس می‌آموزید که چگونه این نمودار را تفسیر کنید. در انتهای فصل دوم به توضیح الگوی رفتاری شما می‌پردازیم.

فصل سوم به مهمترین نقاط قوّت  شما اشاره می‌کند. و اینکه چگونه از این توانمندیها به بهترین نحو استفاده کنید. تا موفقیت شما را در کار و زندگی رقم بزند و در عین حال در چه جاهایی همین توانمندی‌ها سبب شکست شما در محیط کار و زندگی خواهند شد. و چگونه می‌توانید با استفاده بهینه از این توانمندیها اثربخشی خود را افزایش دهید.

فصل چهارم ابتدا به توضیح انگیزه‌ها، عادات کاری و دیدگاه‌های شما می‌پردازد. و سپس می‌آموزید که چگونه می توان به یک برنامه عملیاتی برای بهبود عملکرد افراد بر اساس چهار شاخص رفتاری دیسک دست یافت . در ادامه این فصل توضیح داده می‌شود که با چه کسی می‌توانید راحتتر کار کنید و بهترین فرد مکمل شما چه کسی است.

فصل پنجم به توضیحاتی راجع به کلید طلایی ارتباط مؤثر و چگونگی برقراری ارتباط  با هر چهار سبک رفتاری می‌پردازد.

اطلاعات پایه ای و اولیه شخصی شما:

در صفحات ۹ و ۱۱ توضیح داده شده است که در صورت تمایل می‌توانید قبل از خواندن کل گزارش نگاهی اجمالی به آنها بیاندارید. در صورت نیاز به اطلاعات کاملتر در رابطه با این موضوع، می توانید با ایمیل روی جلد تماس حاصل فرمایید و در کارگاههای بین المللی آن شرکت کنید.

نمونه گزارش دیسک چندمنظوره

گزارش تست دیسک چندمنظوره گروه مدیریتی آرشیام

گزارش تست دیسک گروه مدیریتی آرشیام

نمونه نمونه ای

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *