نقل قول هایی الهام بخش برای انگیزه دادن به شما در سال جدید

سال جدید / گروه مدیریتی آرشیامنقل قول هایی الهام بخش برای انگیزه دادن به شما در سال جدید

آغاز سال نو بهترین زمان برای تامل در سالی که گذشت. و شروعی دوباره است. چه در زمینه کاری و چه در زمینه روابط و سلامتی تان. این نقل قول ها را در محیط اطرافتان نصب کنید. جایی که بتوانید آن را درلحظه سال تحویل ببینید. و آنها را در طول سال در ذهنتان نگه دارید. تا مشوقی باشد که سال آینده برایتان بهترین سال شود.

نقل قول هایی برای شغلتان

اگر شما در سال جدید به فکر تغییر شغلتان هستید. یا اگر می خواهید در شغل فعلیتان پیشرفت کنید. نقل قول های فراوانی وجود دارند که می توانند الهام بخش شما باشند. برای انجام کارهایی در جهت رسیدن به اهدافتان. اهداف شغلی را که انتظار دارید در آن سال کسب کنید به ثبت برسانید. واین نقل قول های الهام بخش را در جاهایی نصب کنید. که جلوی دیدتان باشد بطوری که اغلب اوقات آنها را ببینید. آنها به شما در تمرکز بر اهدافتان و کار در مسیر موفقیت کمک خواهند کرد.
“یکی از اشتباهات بزرگی که مردم انجام می دهند. این است که سعی می کنند. به زور خودشان را علاقمند کنند. شما شور و اشتیاقتان را انتخاب نمی کنید بلکه شور و اشتیاقتان شما را انتخاب می کند.” جف بزوس.

“رویاهای شما به واقعیت تبدیل نخواهد شد مگر اینکه عرق بریزید. مصمم باشید و از هیچ تلاشی فروگذار نکنید.” کولین پاول.

” فردی که مرتکب خطا نمی شود. معلوم است که هیچ کار خاصی انجام نداده است.” انیشتین.
استیو جابز جزو افرادی است . که خود انگیخته بوده و از داخل گاراژ خانه پدر خوانده اش توانست. یکی از غول های فناوری دنیا- شرکت اپل را راه اندازی کند.
به گفته آقای مرحوم جابز : ” شجاعت این را داشته باشید. تا به دنبال حس درونی خود بروید. حس درونی شما به خوبی می داند. که شما به چه انسانی مبدل خواهید شد. به غیر از حس درونی شما بقیه چیز ها در درجه دوم قرار دارند.
“هرگز در کاری که دوستش نداری نمان . اگر از آنچه انجام می دهی لذت ببری خودت را هم دوست خواهی داشت . و آرامشی درونی را تجربه خواهی کرد. و اگر در کنار این عوامل از نعمت سلامتی هم برخوردار باشی. به موفقیت بزرگ تری از آنچه تصور می کردی دست خواهی یافت.” جانی کارسون.

نقل قول هایی برای زندگی شخصی تان

چه بدنبال یک رفیق شفیق باشید. چه در حال جنگ و دعوا در یک رابطه فعلی باشید . سال جدید بهترین زمان است برای ارزیابی کردن همه موارد مربوط به فرد و مشخص کردن اینکه آن روابط را در چه مسیری می خواهید هدایت کنید.

این نقل قول ها برای کسانی که به دنبال راهنمایی دیگران در روابطشان هستند. بسیار مناسب است،خواه در مورد فردی بسیار مهم، خواه در مورد اعضای خانواده. گاهی آنها را در طول سال بازبینی کنید به عنوان راهی برای به یاد آوردن آنچه ابتدای سال به آن فکر کرده بودید.
” ممکن است شما با شخصی برای سال ها، هرروز و هر لحظه صحبت کنید. اما ممکن است به‌ اندازه‌ فردی به شما نزدیک نباشد. که فقط روبروی شما می‌نشیند. و بدون اینکه کلمه ای صحبت کند. شما احساس می کنید آن فرد به قلبتان بسیار نزدیک است. انگار سالهاست او را می شناسید .  ارتباطات از طریق قلب شکل می گیرند نه از طریق زبان.” جوی بل.

“به نظر می رسد بهترین روابط اغلب آنهایی هستند.

که از گذشته ریشه عمیقی در دوستی دارند .می دانید، روزی ممکن است به فردی نگاه کنید و چیز هایی در آن فرد ببینید. که تا شب قبل ندیده بودید. ممکن است همه چیز در لحظه جابجا شود و شخصی که فقط برایتان یک دوست بود ناگهان تنها فردی می شود که می توانید خودتان را در کنارش تصور کنید .” جیلیان آندرسون.

” هر زوجی همیشه نیاز به بحث و گفتگو دارند. فقط برای اینکه ثابت کنند آن رابطه هنوز به اندازه کافی قوی است. برای ادامه دادن. در روابط بلند مدت، چیزی که اهمیت دارد، پشت سرگذاشتن فراز و نشیب‌ها است.” نیکولاس اسپارک.
“عشق به خانواده و تحسین دوستان بسیار با ارزش تر از ثروت و امکانات است.” چارلز کولارت.

نقل قول هایی برای زندگی به سبکی سالم

از متداول ترین تصمیماتی که مردم در سال جدید می گیرند شروع زندگی به سبکی سالم تر است. مردم تصمیم می گیرند. که سالم تر غذا بخورند و ورزش را شروع کنند . امیدوارند که وزن کم کنند و ظاهر بهتری پیدا کنند. این نقل قول ها به شما در مسیر رسیدن به اهداف سلامتی و تناسب اندام کمک می کند .
“هر بیماری که توسط رژیم غذایی درمان می گردد. به هیچ وسیله دیگری قابل درمان نیست ” موسی بن میمون.
“من متوجه شدم که از غذا مهم تر هستم . من یک تکه بزرگ از پیتزا را دوست دارم. اما خودم را بیشتر دوست دارم. لاغر شدن تغییر دادن مسیر ذهنی است. که در مورد خودتان دارید . این یعنی خود را سزاوار سالم بودن بدانید.” ولری برتینلی.

“هیچ راه سریع و جادویی برای کاهش وزن وجود ندارد. فقط باید به روش طبیعی با رعایت رژیم غذایی و ورزش و ادامه دادن آن به کاهش وزن برسید . و باید قادر باشید با سرعت مربوط به خود آنرا انجام دهید.” جردین اسپارکس

“تغییرات از فداکاری و کار سخت حاصل می‌شوند.” تونی سورنسون
“ورزش ابزار بسیار مهمی است . مهم نیست چقدر پولدار هستید. در هر صورت شما قادر نیستید. یک بدن خوب و سالم را با پول بخرید. شما مجبورید خوب کار کنید. و فعالیت بدنی داشته باشید. من به آن آرامش رسیدم. این یکی از چیز های کمی است در زندگی که همه ی ما در مورد آن یک سطح هستیم .” وینی.

این نکات الهام بخش می توانند شما را بر روی اهدافی که برای سال جدید برای خودتان در نظر گرفته اید با انگیزه و متمرکز نگه دارند.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *