چند راز برای یک مدیر بزرگ شدن

مدیر

هفت راز برای یک مدیر بزرگ شدن

۱٫ برای یک مدیر بزرگ شدن فرد می‌بایست ابتدا مدیر خودش باشد. بیاد داشته باشید که افراد تحت سرپرستی شما ستون فقرات شرکت شما هستند. با احترام و وقار با آنها رفتار کنید. نیاز است که قانون کمک و دوستی متقابل را اجرا کنید. زمانی که شما به‌طور افراطی در عیب‌جویی از فرد فرو می‌روید، شما در نهایت سمت مخالف فرد قرار می‌گیرید.

۲٫ برای یک مدیر بزرگ شدن فرد می‌بایست یک دانشجو باشید. از افراد تحت سرپرستی‌تان یادبگیرید. هیچ کس جزیره‌ای جداگانه برای خودش نیست. درک کنید که هر کارمند ذخیره گسترده پایان ناپذیری از توانایی‌ها بالقوه انسانی است. از این منابع استفاده کنید چرا که فرصت‌ها خیلی سریع می‌گذرند.

۳٫ هر موجود بشری الماسی نتراشیده است که منتظر تبدیل شدن به برلیانی درخشنده است. به‌عنوان یک مدیر بزرگ، شما باید کمک کنید که هر جنبه از فرد رشد کند تا تمامیت فرد به‌ظهور برسد.

۴٫ هر فرد موجودی منحصر به فرد است. آن توانمندیهای منحصر به فرد را پیدا کنید و از آنها استفاده کنید. آنها را در حد کمال خود رشد دهید.

۵٫ باید اولین اولویت شما این باشد که معلمی بزرگ باشید.

۶٫ یک مدیر بزرگ کسی است که دیگران خودشان می‌خواهند از او پیروی کنند. نه به دلیل اینکه رئیس آنها است، بلکه به‌دلیل آنچیزی که مظهر آن است.

۷٫ شما باید به‌خاطر داشته باشید که هیچ اساسی قوی‌تر از فلسفه سازنده‌ آن (اساس) نیست.

اطلاعات بیشتر

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *