چگونه ذهنی خلاق داشته باشیم

DiSC Inscape 80 خلاق
چگونه ذهنی خلاق داشته باشیم

داشتن یک ذهن خلاق می تواند داشتن یک شخصیت عالی را ضمانت کند. اینجا چند راه وجود دارد که خودتان را برای خلاق بودن آموزش دهید. محدوده علاقمندی های خود را بشناسید که چه چیزهایی را بر اساس میل خود خیلی دوست دارید.

DiSC Inscape 81 خلاق

۱٫ بیشتر از اینکه به کسی وابسته باشید، به خود متکی باشید.

این را به این مفهوم که شما باید رییستان را نادیده بگیرید برداشت نکنید- فقط شروع کنید به یادگیری انجام کارها توسط خودتان. این ممکن است کمی سخت باشد که به یکباره بخواهید همه را امتحان کنید. کم کم شروع کنید، و هر روز تمرین کنید تا اینکه بیشتر مستقل و خلاق شوید.

DiSC Inscape 82 خلاق

۲٫ فکر کنید.

در واقع،  برای خلاق بودن تلاش کنید تا ساعاتی را در هر روز برای فقط فکر کردن اختصاص دهید. با حدود ۱۰ دقیقه در روز شروع کنید و آن را تا جایی که امکان پذیر است افزایش دهید. به طور مثال به هنگام مسافرت، در مسیر بهترین فرصت است که بتوانید بیشتر فکر کنید.

DiSC Inscape 83 خلاق

۳٫ عصبانی یا ناراحت نشوید.

این مرحله مهمی است در توسعه یک شخصیت عالی و خلاق، چرا که به شما کمک خواهد کرد که به شیوه مثبت تری با دیگران ارتباط برقرار کنید.

DiSC Inscape 84 خلاق

۴٫ در همه زمان ها خلاق باشید.

این به این مفهوم است که باید خلاق باشید و در اوقات فراغتتان کارهای خلاقانه انجام دهید. کارهایی مثل نقاشی، طراحی، مجسمه سازی، یا نوشتن بسیار کمک خواهند کرد.

DiSC Inscape 85 خلاق
۵٫ یک زبان جدید یاد بگیرید.

این افق های شما را در مقایسه با زمانی که چند سال بیشتر نداشتید گسترده تر خواهد کرد.

 خلاق
۶٫ شب خوب بخوابید.

مغز شما به استراحت نیاز دارد( حدود ۸ ساعت برای یک بزرگسال) تا اینکه هر آنچه در طول روز یاد گرفته طبقه بندی کند. به مقدار مناسب خوابیدن شما را هوشیار (خلاق) نگه می دارد اما بیش از حد خوابیدن باعث می شود احساس سستی کنید.

خلاق

 

۷٫ رویاهایتان را به شیوه موثری به کار بگیرید.

اهداف را برای خودتان مشخص کنید- به چیزهایی که همیشه دوست داشتید دست یابید فکر کنید، و برایشان تلاش کنید. این تمرکز شما را در جهت خلاق بودن بیشتر خواهد کرد.

 خلاق

۸٫ از زندگی لذت ببرید.

از آنجاییکه شما نباید در سطح استاندارد پایینی زندگی کنید، هدف این مقاله بهبود تجربیات زندگیتان است.اگر شما باید برای اینکه با شخصیتتان سازگاری داشته باشد یک سری استانداردها را تغییر دهید، با این روش شما بهره بیشتری از آنها خواهید برد.

کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *