عناوین و نتایج مرتبط

:: شناسایی شایستگی های رهبران Leadership
:: توانمندسازی بنیادین مدیران
:: شناسایی توانمندی های ذاتی مدیران
:: حل و فصل مشکلات شرکا در سازمان
:: عارضه یابی و حل و فصل مشکلات داخلی سازمان
:: نحوه تعامل مناسب مدیران با پرسنل
:: ارائه استراتژیهای توسعه ای رهبران به روش 363
:: مهارتهای مصاحبه
:: تجزیه تحلیل شغل و تطبیق پروفایل شغل با شاغل
:: کاهش تنش و تعارض به طریق علمی در فرد و سازمان
:: افزایش انگیزه و رضایتمندی
:: افزایش میزان سطح فروش
:: استراتژیهای منحصر به فرد برای حفظ و جذب هر مشتری (به روش دیسک)
:: شناسایی الگوی مدیریتی مدیران
:: مدل رفتاری دیسک
:: بهره وری
:: استخدام علمی
:: منابع انسانی
:: دوره آموزشی
:: کانون ارزیابی
:: کارگروهی
:: مشاوره
:: مدیریت
:: مدیریت تعارض و استرس
:: مدل رفتاری آزمون دیسک
:: فروش
:: کوچینگ
:: مدیریت زمان
:: انگیزش
:: توانایی ذاتی
:: Inscape-Wiley
:: DiSC Inscape
مدل رفتاری دیسک/گروه مدیریتی آرشیام

معرفی گروه مدیریتی آرشیام جهان:

گروه مدیریتی آرشیام جهان به منظور کمک به ارتقاء بیشتر سطح دانش و استانداردهای مدیریتی شرکتها و سازمانها فعالیت می‌نماید. این گروه با همکاری مدیران مجرب و کوشا با سوابق مدیریتی و صنعتی بیش از ۲۵ سال همواره سعی در ایجاد شرایطی متمایز، پویا و ماندگار دارد. آینده کاری مستمر بیش از عملکرد کوتاه مدت مورد توجه گروه ماست و از استراتژیهای اعتبار بخش به این گروه می‌باشد.

گروه مدیریتی آرشیام جهان

افتخار دارد که مدیر عامل گروه آقای استاد رضا حجتی، بعنوان اولین فرد در کشور  بحث مدلهای رفتاری دیسک،( DiSC, DISC, disc  ) را در سال ۲۰۰۴ میلادی بعنوان روشی کاربردی و کارا درصنعت مطرح و تلاش خود را برای  وارد کردن دانش فنی آن به کشور آغاز نمود.

در راستای نیل به بخشی از این اهداف، گروه مدیریتی آرشیام جهان اقدام به ارائه محصولات و خدمات مدیریتی با همکاری شرکت Inscape publishing به عنوان یکی از بهترین شرکتهای مدیریتی و رهبر در صنعت خود در دنیا نموده است.

یکی از شاخه های اصلی فعالیت گروه مدیریتی آرشیام ، ارائه دانش درباره رهبری، رفتار و عملکرد انسان می‌باشد. که چه به صورت تصادفی و چه مبتنی بر عقل سلیم، در دنیای کسب و کار امروزی ضروری است. در دنیای رو به پیشرفت امروز که به گفته متخصصان دنیای افراد با استعداد و یا جنگ برای استعدادها (War For Talent) نامیده می‌شود.

مدیران هزینه زیادی را برای افراد خود صرف می‌نمایند و متعاقب آن معادلات صنعت را به سمت بهره‌ورتر شدن سازمان خود تغییر می‌دهند.

رهبری و مدیریت صحیح و حرفه ای افراد از جمله چالشهای دنیا‌ی امروز می‌باشد.

تلاش ما بر این مبنا استوار می‌باشد. که سعی بیشتر مدیران را در راستای خروجی‌های اثربخش‌تر و کاراتر با تاکید کمتر. در استفاده از قدرت پست و سمت و با تمرکز بر روش Proactive Behavioral Management ایجاد نماییم. در طی این مسیر بهره‌گیری از ابزارهای متعدد بین المللی و کوچینگ‌های حرفه ای فردی و گروهی گروه مدیریتی آرشیام الزامی می‌باشد.

این جایی است که معنای واقعی مدیریت حرفه‌ای افراد (Professional People Management – PPM). و مدیریت استعدادها (Talent Management)  را بصورت ملموس تجربه خواهید کرد.همچنین گروه مدیریتی آرشیام در زمینه‌های مختلف رهبری، مدیریت، کوچینگ، استراتژی و پیاده سازی استراتژی، فروش و بازاریابی، توانمند سازی بنیادین مدیران، رفتار سازمانی، مدیریت استعداد، مدل رفتاری دیسک، استخدام علمی، ارتباط مؤثر، مدیریت تعارض، منابع انسانی، مدیریت زمان، کانون ارزیابی، مهارتهای مصاحبه و فنی غیره…. خدمات منحصر بفردی را ارائه می‌نماید.

رسالت:

با توجه به اینکه حفظ و ارتقاء کیفیت محصول و خدمات و همچنین حرکت در جهت پیشرو بودن نیازمند توسعۀ بخش مدیریتی هر شرکت یا مؤسسه می‌باشد. لذا این گروه مدیریتی آرشیام مأموریت خود را بصورت زیر به شرکت‌ها ارائه می‌نماید.

  • ارتقاء بیشتر سطح مدیریت در کشور.
  •  استفاده بهینه مدیران از منابع (انسانی، مالی، زمانی).
  • انجام فعالیتهای متمایز، مثبت و ماندگار برای بشریت.

چشم انداز:

ایجاد چار چوبهای مدیریتی جهت مدیریت روان.
شرکتی تخصصی با توانایی ارائه خدمات جامع و گسترده در زمینه مشاوره مدیریتی.

ارزشها:                                                                                                                                              

  • انجام دادن کارها در حد اعلا.
  • مسئولیت پذیری.
  • زمان بندی و برنامه ریزی.
  • درستکاری و صداقت.
  • نوآوری و بهبود مستمر.
  • حساب و کتاب درست مالی.
  • پشتکار داشتن و ساعی بودن.
  • مدیریت و برنامه ریزی.

شرکت‌های همکار :

گروه مدیریتی آرشیام با چند شرکت بین‌المللی در راستای افزایش کارایی و به روز بودن اطلاعات همکاری می‌نماید. از جمله یکی از مهم‌ترین و معروف‌ترین آنها شرکت Inscape می‌باشد.

شرکت Inscape با بیش از ۳۰ سال فعالیت در بیش از ۶۰ کشور دنیا افراد را به‌عنوان سرمایه‌های ماندگار در نظر گرفته. و ارزیابی‌ها و راهکارهای بسیار جامع و قابل اطمینانی را در حوزه های مدیریتی به ویژه مدیریت منابع انسانی با حفظ سطح کیفی بسیار بالایی توسعه داده است.

این شرکت به‌عنوان پیشرو در این زمینه کاری، همواره سعی نموده است. مبنایی بدست آورد که بتوان بر اساس آن رفتار و عملکرد افراد را به صورتی دقیق، پیش بینی و مدیریت کرد.

© تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه مدیریتی آرشیام جهان می باشد و استفاده از کلیه محتوای سایت با اجازه کتبی امکان پذیر است و در غیر اینصورت پیگرد قانونی دارد.