عناوین و نتایج مرتبط

:: شناسایی شایستگی های رهبران Leadership
:: توانمندسازی بنیادین مدیران
:: شناسایی توانمندی های ذاتی مدیران
:: حل و فصل مشکلات شرکا در سازمان
:: عارضه یابی و حل و فصل مشکلات داخلی سازمان
:: نحوه تعامل مناسب مدیران با پرسنل
:: ارائه استراتژیهای توسعه ای رهبران به روش 363
:: مهارتهای مصاحبه
:: تجزیه تحلیل شغل و تطبیق پروفایل شغل با شاغل
:: کاهش تنش و تعارض به طریق علمی در فرد و سازمان
:: افزایش انگیزه و رضایتمندی
:: افزایش میزان سطح فروش
:: استراتژیهای منحصر به فرد برای حفظ و جذب هر مشتری (به روش دیسک)
:: شناسایی الگوی مدیریتی مدیران
:: مدل رفتاری دیسک
:: بهره وری
:: استخدام علمی
:: منابع انسانی
:: دوره آموزشی
:: کانون ارزیابی
:: کارگروهی
:: مشاوره
:: مدیریت
:: مدیریت تعارض و استرس
:: مدل رفتاری آزمون دیسک
:: فروش
:: کوچینگ
:: مدیریت زمان
:: انگیزش
:: توانایی ذاتی
:: Inscape-Wiley
:: DiSC Inscape

معرفی کتاب ۸ بعد رهبری، ترجمه استاد رضا حجتی

      کتاب 8 بُعد رهبری- استراتژی های disc-رضا حجتیکتاب 8 بُعد رهبری-استراتژی های disc-رضا حجتی-رهبر تک بعدی نباشید

کتاب ۸ بّعد رهبری

خدای بزرگ را شاکریم تا با گذشت بیش از ۳۰ سال کار، تلاش، مطالعه و تحقیق و افتخار همکاری و مشاوره با بسیاری ازشرکتهای برتر کشور و برگزاری  بیش از ۱۰۰۰ دوره آموزشی مرتبط در سطح ملی ،  اینک این توفیق را داریم. تا با معرفی کتاب ۸ بُعد رهبری یکی از ارزنده ترین و کاربردی ترین کتابها در زمینه مهارتهای رهبری و طریقه به کار گیری آن، شالوده تجارب و دستاوردهای خودمان را در این زمینه با مدیران و کار آفرینان عزیز کشور به اشتراک بگذاریم.

کتاب ۸ بُعد رهبری،

حاصل پژوهشهای بیش از ۴۰ سال شرکت Inscape می باشد. و در زمره کتابهای تحول آسا در مهارتهای رهبری برای استفاده هم در محیط کار و هم در محیط غیر کار می باشد. شاید یکی از مهمترین دلایل آن روش تهیه این کتاب است که در نتیجه مصاحبه با بیش از ۲۷ هزار رهبر در دنیا طی ۱۰ سال گردآوری شده است.

رهبران موفقی که به بیان دلایل موفقیت ها و شکست های خود در سازمانهای تحت رهبری خود پرداخته اند و امروز، این تجارب آنها در قالب مدلی جامع درآورده شده است (کتاب ۸ بُعد رهبری)و به صورت “درسهای بسیار آموزنده” فرصت ارتقاء مهارتهای کاربردی رهبری را برای علاقه مندان به این حوزه فراهم آورده است.

با خواندن کتاب مذکور ابتدا نسبت به انواع سبکهای رهبری آشنا می شوید. سپس از بین این ۸ بُعد، سبک رهبری خود را شناسایی می کنید و در نهایت بر اساس بُعد اصلی رهبری خود، برگه پنجم کتاب ۸ بُعد رهبری به شما پیشنهاد می کند که کدام فصلها را می بایست بخوانید تا بتوانید درسهایی بیاموزید که کارایی شما را در امر رهبری ارتقاء دهد.

در واقع این کتاب برای هر شخص فصلهای خاص مربوط به او را پیشنهاد می دهد و برای هر درس یک مطالعه موردی نیز ذکر می کند و از این منظر کم نظیر است. توصیه ای که به شما عزیزان داریم این است که قبل از شروع به خواندن کتاب ابتدا به برگه پنجم کتاب با تیتر “خلاصه روش مطالعه کتاب ۸ بُعد رهبری” مراجعه فرمایید. راهنماییهای لازم را دریافت خواهید کرد.

در پایان از آنجایی که امروزه مدیران برای موفقیت بیشتر در سازمان علاوه بر نقش “مدیر” می بایست نقش “رهبری” را نیز به خوبی بیاموزند و آن را اجرا کنند. لذا خواندن این کتاب نفیس (کتاب ۸ بُعد رهبری)را به همه شما مدیران، کارآفرینان، مسئولان و دست اندرکاران چرخه صنعت کشور و سایر علاقه مندان به این حوزه پیشنهاد می کنیم.

با آرزوی سربلندی برای ملت بزرگوار ایران

© تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه مدیریتی آرشیام جهان می باشد و استفاده از کلیه محتوای سایت با اجازه کتبی امکان پذیر است و در غیر اینصورت پیگرد قانونی دارد.