زندگی-خانواده-مشاوره

زندگی- خانواده-مشاوره

زندگی-خانواده-مشاوره

 

عزیزم باید همین مدلی بپذیریش./  دخترم، می خوای چکار کنی با وجود بچه؟؟؟./  پسرم، هر چی باشه مادر بچه ته، همینی که هست، باهاش کنار بیا./  انقدر حساسی نباش، زندگیتو سر هر چیزی تلخ نکن. /  آخه به مردم چی بگیم ؟ آبرومون میره جلو مردم./  مردم همینم که تو داری ندارن، بشین زندگی بکن.

 

این جملات برای شما آشناست؟ آیا این جملات را از اطرافیان خود شنیده اید؟ با این جملات موافقید؟

چرا ما باید شریک زندگی خود را همانگونه که هست بپذیریم؟ چرا باید به خاطر وجود بچه همه چیز را تحمل کنیم؟

چرا برای بهم نخوردن آرامش باید خود را سانسور کنیم؟ چرا به خاطر حفظ آبرو باید خواسته هامون رو فراموش کنیم؟

چرا؟…..
.
.
میخواهیم با کمک هم به ادامه زندگی و تحمل مسائل، به روش سنتی پایان بدهیم . می خواهیم مسائل به وجود آمده در زندگی ها را علمی ببینیم.

قدم اول باید ببینم که من کیستم ؟ تعجب کردید؟ بله هیچ یک از ما شناخت لازم و کافی ار خودمان نداریم رفتارهایمان را نمیشناسیم. علت هر یک از رفتارهای خود را نمیدانیم. همچنین نمیدانیم که استفاده زیاد از کدام رفتار باعث شکستهای ما می شود و یا نمیدانیم که برای استفاده بیشتراز کدام رفتار باید تمرین کنیم و نمیدانیم ،،،.

ما که این موارد را در مورد خودمان نمیدانیم قطعا در مورد شریک زندگی خود نیز بی اطلاع هستیم و عموما” بر اساس یک سری خصوصیات ظاهری و تجربه ادعا میکنیم که همسر خود را مثل کف دستمان می شناسیم
اما برای دستیابی به شناخت علمی و درست باید از ابزار علمی و استاندارد استفاده کرد. تا به ما اطلاعات کامل ، دقیق و استاندارد در مورد خودمان و طرف مقابلمان در اختیار ما قرار دهد.

پرسشنامه دیسک چند منظوره گروه مدیریتی آرشیام این اطلاعات کاربردی و مفید را در اختیار ما قرار میدهد. و اساتید مجرب و با تجربه این گروه ضمن آموزش تکنیک های شناخت علل رفتارهای افراد، سرچشمه بروز رفتارها، مدیریت تعارض و تنش، روش های برقرری ارتباط مؤثرو،،، به ما کمک می کنند. تا مسایل زندگی خود را علمی درک کنیم علت ها را بیابیم راه حل ها را بر اساس منطق و استاندارد پیدا کنیم. و بتوانیم با شرایط وجود به بهترین وجه ممکن ارتباط مؤثر و خوب برقرار کنیم . ما می توانیم با کمک دانش روز دنیا، خوشحال، موفق در کنار یکدیگر از زندگی و با هم بودن لذت ببریم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *