چند کاری که افراد بهره ور انجام نمی دهند

 

DiSC Inscape 4

۱۰ کاری که افراد بهره ور انجام نمی دهند

شما می توانید با اجتناب از کارهایی که افراد بهره ور انجام نمی دهند بهره وری تان را دو برابر کنید.
با اجتناب از اشتباهات زیر قادر خواهید بود بهره وری تان را تا ۲۰۰% افزایش دهید.

آنها صبر نمی کنند تا دارای انگیزه مشخصی شوند، آنها درست همان موقع کار را انجام می دهند

DiSC Inscape 5

 

استفان کینگ می گوید: “افراد مبتدی می نشینند و منتظر الهام می شوند، بقیه فقط بلند می شوند و به انجام کار می پردازند.”

تواناییتان در انجام کارهایی که احساس خوشایندی نسبت به آنها ندارید . میزان دستمزدی را که در آخر ماه/هفته بدست می آورید مشخص می کند. زندگی همیشه تجارب خوب نیست. در بسیاری از مواقع روحیه بد غیر قابل کنترل است.

به همین خاطر است که مهارت نادیده انگاشتن روحیه بدتان و کنار گذاشتن احساساتتان در حین کار یکی از مهم ترین مهارت هایی است که اگر می خواهید بهره وری بیشتری داشته باشید و کارهای بیشتری را در زمان کوتاهتری به انجام برسانید، باید آن را کسب کنید.

افراد بهره ور بدون داشتن برنامه حرکت نمی کنند

DiSC Inscape 6

 

اینکه بدانید. شما در چه مسیری قرار دارید. در واقع نصف راه را رفته اید. افراد بهره ور این موضوع را خوب میدانند. و تقریبا برای همه چیز برنامه ریزی می کنند. آنها به طور روشن و آشکار می دانند. چه می خواهند و چگونه می توانند به آن دست یابند که این امر برایشان حسی از آرامش و اعتماد به نفس در تواناییشان برای دست یابی به آنچه می خواهند، باقی می گذارد.

افراد بهره ور خودشان را تخریب نمی کنند.

DiSC Inscape 7

 

زمانی که دیر بیدار می شوند. احساس تنبلی و به تعویق انداختن می کنند ( آنها هم انسان هستند و انسان جایز الخطاست). اما خودشان را توبیخ نمی کنند. آنها فقط سخت کار می کنند و در انتها احساس خوبی نسبت به خودشان دارند.

آنها وقتی بحث توانایی هایشان به میان می آید، واقع بین نیستند.

DiSC Inscape 8

 

وقتی بحث انتظارات و مهارتهای شما به میان می آید. بهتر است خیالباف باشید به جای اینکه بخواهید متواضع و واقع بین باشید. افراد موفق و نائل شوندگان به درجات عالی به تواناییهایشان بیش از حد اطمینان دارند. آنها معتقدند هرآنچه بخواهند می توانند به دست بیاورند و انتظار بهترین را دارند. برای اینکه بهره ور باشید این خیلی اهمیت دارد.

داشتن چنین اعتقاداتی درمورد خودتان باعث می شود شما مایل به انجام اقداماتی شوید، در جهت توجیه کردن اعتقادتان. این مقاومت شما را بر علیه کار سخت پایین می آورد.
اگر شما احساس نا کارامدی می کنید، به سادگی از خودتان بپرسید آیا داشتن چنین باورهایی می تواند به شما کمک کند.

آنها بزرگترین کارها را قبل از اینکه به پایان برسانند رها نمی کنن.

DiSC Inscape 9

 

افراد بهره ور عادت دارند که کارهایشان را با سخت ترین و مهم ترین کار آغاز می کنند که زندگی آنها را برای استراحت در روز آسانتر می کند و به انها اعتماد به نفس بسیار زیادی می دهد.

آنها هر کاری را خودشان انجام نمی دهند.(هر کاری که بتوانند را برون سپاری می کنند)

DiSC Inscape 10

 

افراد بهره ور تمایل دارند که کارهای عجیب و خاص انجام دهند و معتقدند که نباید تمام کارها را خودشان انجام دهند. آنها کارهایی را انجام می دهند که هیچ کس نمی تواند انجام دهد اما برای استراحت، کارها را به افرادی که قادر به انجام این کارها هستند واگذار می کنند، بدین طریق آنها زمان اضافی برای تمرکز بر زندگی شان و پیشرفت شخصی دارند.

افراد بهره ور از ایجاد هر گونه وقفه در کار اجتناب می کنند

DiSC Inscape 11

 

بسیار سخت است در حالی که آشفته هستید بتوانید بهره وریتتان را در کار حفظ کنید. برای بهره ور بودن باید از هر چیزی که مسیر ذهنی و تمرکزتان را از به انجام رساندن سریع کارها منحرف می کند، دوری کنید. تلفنتان را خاموش کنید ، اینترنت تان را قطع کنید و یا در اتاق کارتان را ببندید این بهترین راه برای حفظ تمرکز، بهره وری و مؤثر بودن می باشد.

آنها بدون مشخص کردن ضرب العجل شروع به کار نمی کنند

DiSC Inscape 12

 

یک ضرب العجل باعث میشود شما سریع تر حرکت کنید و حس ضرورت را منتقل می کند. سعی کنید ضرب العجل کوتاه تری را مشخص کنید. این به تنهایی می تواند شمار ا به فردی بهره ور تبدیل کند.

آنها کارهای همیشگی شان را تغییر نمی دهند

DiSC Inscape 13

 

چرا باید برنامه پیروزیشان را تغییر دهند؟

آنها چند کار را با هم انجام نمی دهند

افراد بهره ور

 

مغز شما ، مغز من و مغز هیچ کس برای چند کار همزمان طراحی نشده است. اگر در یک زمان بر روی یک چیز تمر کز کنید، آن را زود تر انجام خواهید داد و بهره ور تر خواهید بود .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *